‏הצגת רשומות עם תוויות גיבור על. הצג את כל הרשומות
‏הצגת רשומות עם תוויות גיבור על. הצג את כל הרשומות

יום שלישי, 10 באוגוסט 2010

סרט האנימציה הקצר הראשון של דשתי

שלום.
אני רוצה לנסות את מזלי כתסריטאי, מפיק, במאי ויוצר סרטי אנימציה.
יצרתי את הסרט הראשון שלי ואני אשמח לקבל תגובות והצעות לשיפור.
יש קצת באגים, בעיקר בתחום השמע והשפה, אבל זהו פיילוט ונדמה לי שהמסר הכללי מועבר כאן באופן לא רע.