יום שני, 21 ביוני 2010

סטנדאפ לחנונים או השפלה פומבית

{הציבור לא מעוניין בהגיגים לא הומוריסטיים. נראה איך הציבור יגיב להומור דלוח}



פעם היו עושים הכל פשוט. ידני. בלי טכנולוגיות מתקדמות. היום, לכל מקום שאתה הולך אתה רואה שעושים בדיוק מה שעשו פעם – רק בלייזר. הסרת שיער שהצריכה תולשת או שעווה וכו – בלייזר; טיפול שיניים שהצריך סנדלר – בלייזר; הסרת משקפיים – בלייזר; לשמוע מוזיקה כבר לא עם תקליט או סרט מגנטי – רק בלייזר; אפילו האצת פרוטונים במכולל ההדרונים הגדול – בלייזר. נראה כאילו המילה "בלייזר" מרגיעה את הלקוח. כאילו שעכשיו שהכל בלייזר אין לך ממה לחשוש. כי מה כבר יכול לקרות? הרי זה בדיוק על של אלפיות המילימטר. ניתוח לב פתוח? מפחיד!!! אבל בלייזר? קלי קלות. בטח גם בלי הרדמה. אם פעם היית צריך לעשות מחקר ספרותי מעמיק כדי לזהות בן אדם, היום בסריקת לייזר אחת של הרשתית אתה מזהה אותו מעל לכל ספק. כל זה ועוד הרבה אחרים נמצאים היום כבר בשימוש, אבל מה צופן לנו העתיד? עוזרת בית מנקה בלייזר... פינת ליטוף אוגרים בלייזר... וכמובן – בים מי אפ, סקוטי, עם הלייזר!

[כמו בכל סטנד-אפ, גם כאן חייבת להיות בדיחה גנובה ממישהו אחר, זו מסורת ואין ברירה]. איזה אפס אחד הולך ברחוב, פתאום הוא רואה 8 אז הוא עושה לו – סחטן על הסטייל, אהבתי את חגורה...

[ונחזור לחומר מקורי]
כל זה תפס בגלל המותג הקליט "לייזר" שהוא בעצם ראשי תיבות של משהו שאומר שמדובר בלייזר. או! גם זה יכול להיות עסק עתידני: הפקת ראשי תיבות קליטים למותג – בלייזר. את המוצר הראשון של הפקה שכזו אתם כבר מכירים, אבל לא יודעים שהוא נעשה בטכנולוגיה העתידנית הזו של הלייזר. למותג החדש הזה קוראים ננו. כל מה שהוא ננו נשמע חדש יותר, חזק יותר, טוב יותר, משוכלל יותר. ננוטכנולוגיה!! שם מפוצץ למשהו שפעם קראו לו סתם טכנולוגיה. אם פעם פסגות טכנולוגיות היו נכבשות בבניית האמפייר סטייט בילדינג או תעלת פנמה או מכולל ההדרונים הגדול – הרי שהיום זה לא עושה על אף אחד רושם. כולם רוצים ננו. וזה לא נגמר בננו-אייפוד. היום יש ננוצינורות וננומנועים וננוחומרים... יום אחד נפתח עיתון ונגלה שמדען המציא דבר כזה נורא קטן עם מוקד בעל מטען חיובי ומסביבו יש לווינים עם מטענים שליליים שמסתובבים ויכולים להגיב ועם הסביבה ולעשות עוד הרבה דברים אחרים. הוא קורא להמצאה החדשה הזו שלו בשם המוזר "אטום". אבל זה ננו וזה עושה עלינו היום רושם. בעוד חמישים שנה יסתכלו על הננו הזה ויצחקו על בזבוז המקום. עד אז הננו יהפוך לאנגסטרו, לפיקו ולפמטוטכנולוגיה. את כל הכסף שלנו נאגור מקופל טוב טוב בתוך קווארק. ולאף אחד לא יהיה "מוזר" שזה בקווארק. אה? אה? GET-IT? מוזר? קווארק? (כן... נו, הגאג האחרון לא עבר כל כך טוב)

תודה רבה לכם, אני הייתי דשתי, הייתם נהדרים – ערב טוב 

2 תגובות:

  1. יש הרפייה בלייזר?

    השבמחק
  2. יש עריפת ראש בלייזר. ועכשיו שאני חושב על זה, אתה גם יש לך קטע מטומטם עם לייזרים. מסתובב עם הלייזר הירוק המטופש שלך ועושה טרור מרחוק לכל מני אנשים דרך המרפסת. אתה ממש מפגר. תשיג לי גם לייזר כזה!

    השבמחק