יום שלישי, 16 במרץ 2010

This webpage is not available


יום זה וזה, התעוררתי משום מה בתשע, רק האל יודע למה וכל מלאכי שרת מתפלאים יחד איתי על שום מה ולמה זכיתי עצמי וזיכיתי את הרבים בנוכחותי המוקדמת. אולי, אמרתי בלבי, אשוטט מעט ברחוב של האינטרנט ואגלה עולמות חדשים ונסתרים מן העין. אבל הנבלות כנראה מעדיפים שאני אמות בקור, בגשם, ברוחות, כמו כלב, זאב – רועה גרמני, נאצי מברגן-בלזן: האינטרנט חלש אופי היום. כן, תמיד חלש – נו מה? כסף הם יודעים לקחת אבל שרות זה כבר סיפור לגמרי אחר. אלחוטי הם אומרים לך בגאווה כאילו זה קדמת המדע ורק אתמול שודר הגל הראשון. מוכרים לך חלומות על גלישה מהמיטה ומהסלון ומחדר האורחים ומהמטבח, מחדר העבודה ומחדר המשחקים של הילדים, מהחצר ומהגזיבו, מהכלוב של התוכים ומביתו של החילזון-בלי-בית... מבטיחים ומבטיחים. אבל איפה? אני יש לי חדר שינה? יש לי חדר אורחים? אפילו ילדים אין לי וכבר הם ריהטו להם חדר שלם ועוד הוסיפו אינטרנט אלחוטי עם גלים חדשים שיצאו רק אתמול אל הדרך. מה ביני ודירת החדר שלי לבין כל ההבטחות שלהם? צריך להתלונן שם למעלה, בגוגל או באייקון או בלינק או איפה שהצעירים מתלוננים בעניין של האינטרנט. ללכת שם ולדבר עד שהם יישברו – והם יישברו. אומרים לך שזה העולם החדש ופה הכל בלחיצת כפתור וכבר אין לחיצות ידיים מעל או מתחת לשולחן. אין איזה 31 שקל ו 40 אגורות שנשארו לך בארנק שאתה שם ככה ליד המאפרה וכאילו שוכח אותם ביציאה מהפגישה, בשיא האלגנטיות, כשכולם מבינים שאפשר להגיע להסדר ומי יודע? אולי אלו לא 31 השקלים האחרונים שיישכחו ליד מאפרות... כך או כך, אני באמת צריך להתלונן שם, אבל קודם אני אלך לשכנים הרוסים שלי שמהם אני קולט אינטרנט אלחוטי. הנבלות – כאילו לנקר עיניים – באו לארץ והתמקמו רוסי בצד רוסי פה בבניין ליד (גם מסתיר את השמש מקולטי השמש לפעמים). ואם כל זה לא מספיק, ללא ספק על מנת להכעיס, כל אחד ואחד מהם רכש חבילת גלישה אלחוטית ודאג להנציח אם שמו בעיטורים של ססמה וקידוד... הנה איגור56, וזו מארינה, ויש את ולאד_הגדול (יימק שמו, עוד לא מצאתי את הססמה שלו). ויש את הצנועים, עם ברירת המחדל של הראוטר, שלא דאגו לנקר עיניים לשכנים ונשארו עם שם ברירת המחדל TP-LINK ועם סימן קריאה ליד הסיגנל שאומר שהרשת לא מאובטחת וניתן לגלוש. ודאי מדובר ביודעי ספר. ודאי קראו את האחים קרמזוב ולא מתוך שעמום כשלא היה טלוויזיה. אין ספק שאת הנפשות המתות של גוגול יידעו לדקלם גם אם יוציאו להם את כל הסתימות מהפה. אבל האות חלש... ורק באיזה זווית מאוד מסוימת שאחרי זמן מה עושה כאב עמום בכליות ובצוואר, רק ככה אפשר לגלוש אל האופק. הבלים, הכל הבלים אני אומר. שלא יבטיחו לכם אלחוטי ושלא ינופפו בעכברים מזן חדש – כאלה יש פה בחינם ואין סיבה שאני או מישהו אחר ישלם בעדם.
נה! בבקשה: This webpage is not available

הרוסים האלה שבאו אין להם תרבות. הכל זה טרנס וטרנינגים וסיגריות נקסט וויקטור צויי ודיבורים על פושקין שמעולם לא קראו אבל יודעים שזה שם שיש לנפנף בו. ופה שורש הבעיה... כשאתה כל הזמן פושקין ופושקין אבל לא קראת אפילו מילה מיצירת המופת שלו "ריקוד אחרון ופרידה" אין פלא שגם באלחוט שלך הדף אינו זמין. כי זה הכל זיוף.

מר רִיר אֵנְד

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה